Η σιγουριά και το 70 – 30 για την “Ιόνιο”

Η λύση που δόθηκε ώστε να ξεμπλοκάρει η κατασκευή του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία, με την κοινοπραξία της Ιόνιος Α.Ε και του ΑΚΤΩΡ του Γ. Μπόμπολα, φαίνεται ότι λίγο πολύ προωθείται και σε άλλα έργα που ανέλαβε η Ιόνιος Α.Ε και μπλόκαραν.

Μόλις προχθές το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε την υποκατάσταση της εταιρείας ΙΟΝΙΟΣ με την εταιρεία ΑΚΤΩΡ για τα έργα Γ` φάσης του Λιμένα Ηγουμενίτσας, έργα που παραμένουν παγωμένα 3 χρόνια. Στην περίπτωση αυτή έγινε υποκατάσταση της Ιόνιος Α.Ε., αντίθετα δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι στο “Άκτιο-Αμβρακία” η Ιόνιος Α.Ε δεν έχει φύγει εντελώς από το έργο…. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑγρίνιοCulture.gr στο κοινοπρακτικό σχήμα μεταξύ των δυο εταιρειών για το “Άκτιο-Αμβρακία” η Ιόνιος Α.Ε παραμένει ο μεγαλύτερος “παίχτης” καθώς συμμετέχει με 70%, ενώ μόλις με 30% μετέχουν οι εταιρείες του Ομίλου Μπόμπολα ΤΟΜΗ και ΑΚΤΩΡ. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει κατ΄ανάγκην κάτι ανησυχητικό, αλλά κρίνοντας με βάση όσα έχουν συμβεί η παρουσία της Ιόνιος Α.Ε δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για να αισθάνεται κανεί σίγουρος για την εξέλιξη ενός έργου.

ΥΓ: Τελικά για να προχωρήσει ένα έργο, πρέπει να το πάρει ο Μπόμπολας…