Τους τελευταίους μήνες και όσο βρίσκονται σε εξέλιξη οι τμηματικές παραδόσεις της Ιόνιας Οδού, ο καθένας έχει παρατηρήσει πως το βάρος κατασκευαστικά δόθηκε στον άξονα αυτό καθεαυτό και όχι στην πλήρη λειτουργία των κόμβων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του κόμβου του Κουβαρά κοντά στην Αμφιλοχία που λειτουργεί κατά το ήμιση, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετείται τόσο η τοπική κίνηση, όσο η διαμπερής κίνηση στον οδικό άξονα. Αυτό βέβαια έχει και ένα παράπλευρο όφελος για τον παραχωρησιούχο, όσο δηλαδή δεν λειτουργούν τα διόδια να αποτρέπεται μερικώς έστω η κίνηση στα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου που παραδίδονται…
Το Κεφαλόβρυσο όμως παίρνει “εκδίκηση”… Τις τελευταίες μέρες έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής της σύνδεσης του τμήματος που βρίσκεται σε κυκλοφορία από το 2009 και του τμήματος της Ιόνιας Οδού πριν το Κεφαλόβρυσο που είναι σχεδόν έτοιμο. Σημειωτέον ότι αναμένεται τέλος του μήνα και σε κάθε περίπτωση πριν το Πάσχα η λειτουργία του τμήματος Κλόκοβα – Κεφαλόβρυσο. Παράλληλα κατασκευάζεται και η πρόσβαση στο Κεφαλόβρυσο. Οι εργασίες αυτές στον περιορισμένο χώρο του κόμβου του Κεφαλόβρυσου, ανάγκασαν τους κατασκευαστές να μετατρέψουν ένα μικρό τμήμα (7 χιλιόμετρα περίπου) της Ιόνιας Οδού από το Χαλίκι έως το Κεφαλόβρυσο σε “εθνική οδό”… Έτσι όποιος για παράδειγμα θέλει να μεταβεί από το Αγρίνιο στο Μεσολόγγι, δεν θα κινηθεί μέχρι το Κεφαλόβρυσο από την υφιστάμενη εθνική οδό, αλλά στον κόμβο του Χαλικίου -που πλέον λειτουργεί πλήρως- θα μπει στην Ιόνια Οδό και θα την χρησιμοποίησει για λίγα χιλιόμετρα μέχρι το Κεφαλόβρυσο, όπου στο ανατολικό άκρου του οικισμού θα “επανασυνδεθεί” με την υφιστάμενη και μετατοπισμένη Εθνική Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων…






