Άκτιο – Αμβρακία: Διαγωνισμός για τη συντήρηση του τμήματος που λειτουργεί

Καμία εξέλιξη για την εργολαβία σκούπα

Μπορεί ο διαγωνισμός της εργολαβίας – σκούπα για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου «Άκτιο – Αμβρακία» να έχει μπλέξει σε ένα δικαστικό κυκεώνα και το Υπουργείο Υποδομών να μην έχει καταφέρει ακόμη να δώσει λύση, όμως τουλάχιστον για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που ήδη λειτουργεί, δρομολογείται η συντήρησή του για την επόμενη διετία.

Τις τελευταίες μέρες του 2019 το Υπουργείο Υποδομών προχώρησε στη δέσμευση ποσού ύψους 500.000 ευρώ προκειμένου σύντομα να βγει ο διαγωνισμός για τη «Λειτουργία και συντήρηση του οδικού τμήματος από Χ.Θ. 1+600 (Άκτιο) έως Χ.Θ. 15+020 (Περιοχή Ανισόπεδου Κόμβου ΑΚ4 “Βόνιτσας-Πάλαιρου”) μετά του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, του άξονα σύνδεσης περιοχής Ακτίου με τον Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου, Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, περιόδου 2020-2022». Πρόκειται για το τμήμα που δόθηκε στην κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2019, από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα και ο διαγωνισμός για τη λειτουργία και τη συντήρησή του θα βγει σύντομα από το Υπουργείο Υποδομών.

Αναφορικά με τη χρόνια εκκρεμότητα για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία εξέλιξη. Η Κυβέρνηση βέβαια από την πλευρά της πρόσφατα προχώρησε στη σύσταση Κυβερνητικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομών, με στόχο να προχωρήσουν μια πληθώρα μεγάλων έργων της χώρας, μεταξύ των οποίων και η ολοκλήρωση του «Άκτιο- Αμβρακία». Ωστόσο από τη στιγμή που το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτή προσφυγή μειοδότριας εταιρίας του διαγωνισμού για την εργολαβία – σκούπα, πλέον ο διαγωνισμός είναι στον αέρα… Ενώ μέχρι στιγμής δεν φαίνεται, τουλάχιστον για την περίπτωση του «Άκτιο – Αμβρακία», να έχει αποδώσει ούτε η τροπολογία του Υπουργείου Υποδομών που πέρασε από τη Βουλή τον περασμένο Οκτώβριο και θα έβγαζε από τον «πάγο» διαγωνισμούς μεγάλων έχουν που έχουν προκηρυχθεί.