Τα δύσκολα μηνύματα της αγοράς

Έκτακτη Γενική Συνέλευση στον Εμπορικό Σύλλογο Μεσολογγίου για να εκφραστούν οι έντονες ανησυχίες του για τον «σκληρό και άνισο ανταγωνισμό» που δέχονται από τα υπερκαταστήματα, καθώς και για τη μεγάλη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι έμποροι του Μεσολογγίου βλέπουν πτώση του τζίρου τους κατά 40% το τελευταίο τρίμηνο. Και δυστυχώς τα νέα θα συνεχίσουν να είναι άσχημα…

Το ηλεκτρονικό εμπόριο μόλις που άρχισε στην Ελλάδα να καταλαμβάνει ένα σημαντικό ποσοστό της πίτας στις λιανικές πωλήσεις. Και αυτό σίγουρα τα επόμενα χρόνια θα αυξηθεί περαιτέρω. Ήδη από τα 4.500-5.000 ελληνικά e-shops τα 2/3 –σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών- προσφέρουν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές για μια άνετη και αξιόπιστη συναλλαγή, που είναι συγκρίσιμη και εφάμιλλη γνωστών e-shops του εξωτερικού. Ενώ χαρακτηριστικό της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι πλέον στο «παιχνίδι» μπαίνουν και οι μεγάλοι «παίχτες» της λιανικής ακόμη και οι αλυσίδες των super-markets. Και δυστυχώς από ό,τι φαίνεται αυτός ο αντίπαλος δεν είναι καθόλου εύκολος.