Το (στοιχηματικό) αυτογκόλ του επικοινωνιολόγου

Η δουλειά του επικοινωνιολόγου στις εκλογές είναι με τον τρόπο του να βοήθα να μπει κάποιο «γκολ» και όχι να βάζει «αυτογκόλ» στον υποψήφιο, για τον οποίο δουλεύει.

Κάπως έτσι είδαμε σε μέσο ενημέρωσης των Αθηνών δημοσίευμα, το οποίο ασχολήθηκε εδώ με τα… χωριά της Αιτωλοακαρνανίας και πανηγυρίζει… για το γεγονός ότι “γύρισαν” οι στοιχηματικές αποδόσεις προκρίνοντας πλέον ως φαβορί τον υποψήφιο του επικοινωνιολόγου και όχι τον αντίπαλό του, πράγμα που συνέβαινε το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Την ίδια μέρα όμως, λίγες ώρες αργότερα, η ίδια στοιχηματική εταιρία ανέτρεψε εκ νέου τις αποδόσεις και έδωσε ξανά προβάδισμα στον αντίπαλο του υποψηφίου, που υποστηρίζει ο επικοινωνιολόγος μας. Και τώρα τι να λέει άραγε ο επικοινωνιολόγος μας;

Για να έχει τόση μεγάλη ανάγκη κάποιος να φτιάξει κλίμα μέσω των στοιχηματικών αποδόσεων πάει να πει πως το πρόβλημα είναι μεγάλο. Αλλά έτσι δεν φτιάχνεται κλίμα, γίνεται χειρότερο…

Και το κουίζ είναι, ο επικοινωνιολόγος θα ζευγαρώσει τις ήττες μετά το 2019;