«Ψάχνονται» στην Ηλεία για τον επόμενο δρόμο
Από σήμερα, 1η Αυγούστου, δίνονται στην κυκλοφορία τα 65 χιλιόμετρα του δρόμου Πατρών – Πύργου. Τα εγκαίνια έγιναν χθες στον Πύργο από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, που περιχαρής και με νόημα δήλωσε ότι «τα γεφύρια της Άρτας ενίοτε τελειώνουν»… Μια σαφής νύξης από τον ίδιο στην αρχική επιλογή της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να σαλαμοποιήσει το έργο σε επιμέρους εργολαβίες, με αποτέλεσμα το έργο να μείνει για χρόνια στις μακέτες…
Μετά από αυτή την ευχάριστη εξέλιξη οι φορείς της Ηλείας πρωτίστως -και της Αχαΐας βεβαίως από κοντά- ζητούν και διεκδικούν το επόμενο βήμα. Ήδη με αφορμή τα χθεσινά εγκαίνια κυκλοφόρησαν από φορείς της περιοχής που μιλούν για τη σύνδεση με τη Μεσσηνία και τον αυτοκινητόδρομο Πελοποννήσου, μέσω Καλού Νερού- Τσακώνας. Βεβαίως και αυτό το έργο πρέπει κάποια στιγμή να γίνει, αλλά επειδή από το Υπουργείο Υποδομών έχουμε ακούσει δεκάδες φορές ότι οι πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι, έρχεται πάλι το ζήτημα της προτεραιοποίησης των έργων. Και το ερώτημα λοιπόν για παράδειγμα είναι ποιο έργο θα πρέπει να είναι πιο μπροστά στις προτεραιότητες ο δρόμος Καλό Νερό – Τσακώνα ή ότι θα πρέπει να συνδεθεί με αυτοκινητόδρομο το μεγαλύτερο αστικό κέντρο του δυτικού άξονα της χώρας; Δηλαδή το Αγρίνιο με την Ιόνια Οδό.
Οι φορείς της Ηλείας θα πουν -και δεν θα έχουν άδικο- ότι η διασύνδεση των δύο αυτοκινητοδρόμων της Πελοποννήσου, μέσω του δρόμου Καλό Νερό – Τσακώνα, είναι διαπεριφερειακής σημασίας έργο. Το ίδιο βέβαια ισχύει για το δρόμο Αγρίνιο – Καρπενήσι, αλλά σε αυτή την περίπτωση όχι μόνο το έργο έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες, αλλά ούτε σημειακές παρεμβάσεις δεν γίνονται για την άρση της επικινδυνότητας.