Ανοικτά όλα τα Σάββατα του καλοκαιριού προτείνει ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών του Δήμου Αγρινίου

Ανοιχτά θα παραμείνουν τα καταστήματα στο Αγρίνιο, όλα τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου, όπως ενημέρωσε ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου (ΣΕΕΔΑ).

Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου υπενθυμίζει και ενημερώνει τους καταναλωτές για το ωράριο λειτουργίας των Εμπορικών καταστημάτων στην Πόλη του Αγρινίου από 01/07/2026 και υπενθυμίζει πως τα καταστήματα θα παραμείνουν ΑΝΟΙΧΤΑ όλα τα Σάββατα του ΙΟΥΛΙΟΥ και του ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

Διαβάστε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία, ακολουθώντας το agrinioculture.gr στο GoogleNews