Η εξωστρέφεια του Αγρινίου και στα… φιάσκα

Όταν τον περασμένο Φεβρουάριο ανακοινώθηκε ο διορισμός του Λευτέρη Γιοβανίδη στην προεδρία του ΔΣ του κληροδοτήματος του Ζαππείου Μεγάρου, ο δήμαρχος Αγρινίου έσπευσε περιχαρής να συνδέσει το Αγρίνιο με… το Ζάππειο Μέγαρο, επειδή έτυχε την περίοδο που ο Λευτέρης Γιοβανίδης είναι καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ να αναλάβει και αυτή τη θέση στην Αθήνα.

«Για το δήμο Αγρινίου ο ορισμός αυτός έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς ενισχύει την εξωστρέφεια της πόλης και επιβεβαιώνει τη δυναμική παρουσία ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον τόπο μας σε κεντρικούς θεσμούς» έλεγε τότε ο δήμαρχος Γιώργος Παπαναστασίου.

Εάν πάρουμε τοις μετρητοίς, στα σοβαρά δηλαδή, τη δήλωση του δημάρχου, τότε με λύπη θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι το Αγρίνιο αποκτά εξωστρέφεια και στο φιάσκο Γιοβανίδη στο Ζάππειο Μέγαρο με το Φεστιβάλ Ολυμπίων… και πως το ΔΗΠΕΘΕ δυσφημείται με τα έργα και τις ημέρες Γιοβανίδη στους… κεντρικούς θεσμούς….

Μάλλον όμως δεν θα πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τέτοιου τύπου δηλώσεις του δημάρχου Αγρινίου, που επιχειρούν να δρέψουν δάφνες, εκεί που μάλλον υπάρχουν μόνο γαϊδουράγκαθα…

Διαβάστε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία, ακολουθώντας το agrinioculture.gr στο GoogleNews