Με ομόφωνη επανεκλογή του Προέδρου για 10η συνεχή διετή θητεία συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Κεντρικό Συμβούλιο της ΠΑΝ.ΣΥ.
Σσυνεδρίασε, σύμφωνα με το άρθρο 9 παρ. 9 του Καταστατικού της Παναιτωλοακαρνανικής Συνομοσπονδίας (ΠΑΝ.ΣΥ.), το νεοεκλεγέν Κεντρικό Συμβούλιο, το οποίο προήλθε από τις αρχαιρεσίες της 14ης Ιουνίου 2026, με σκοπό τη συγκρότησή του σε σώμα και την κατανομή των αξιωμάτων.
Κατά τη συνεδρίαση, ο Παναγιώτης Ηλ. Χολής επανεξελέγη ομόφωνα για 10η συνεχή θητεία στην προεδρία της ΠΑΝ.ΣΥ.Η ομόφωνη επανεκλογή του Προέδρου αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης, της ενότητας και της συνέπειας που χαρακτηρίζουν διαχρονικά τη λειτουργία της Συνομοσπονδίας και το έργο που επιτελεί για την προώθηση των σκοπών του Παναιτωλοακαρνανικού αποδημικού και πολιτιστικού κινήματος.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της νέας διοίκησης αποτελεί η αυξημένη συμμετοχή των γυναικών στα ανώτερα διοικητικά αξιώματα, καθώς, εκτός της Γραμματέως, για πρώτη φορά στην ιστορία της ΠΑΝ.ΣΥ. οι θέσεις της Α΄ και της Β΄ Αντιπροέδρου καταλαμβάνονται από γυναίκες. Η σύνθεση του νέου προεδρείου αποτυπώνει τη βούληση της Συνομοσπονδίας να συνδυάζει την εμπειρία με την ανανέωση και την ενεργό συμμετοχή όλων των στελεχών της.
Μετά από προτάσεις και αυτοπροτάσεις, το νέο Κεντρικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Παναγιώτης Ηλ. Χολής
Α΄ Αντιπρόεδρος: Έφη Τσιούφη
Β΄ Αντιπρόεδρος: Ανδριάνα Νικολάου
Γενική Γραμματέας: Ευαγγελία Μπαμπάτσικου – Κόκκου
Β΄ Γενικός Γραμματέας: Αποστόλης Κοκκαλάκης
Ταμίας: Ευάγγελος Τσιούνης
Β΄ Ταμίας: Ευθύμιος Γάτος
Έφορος Δημοσίων Σχέσεων: Βασίλης Μπουρνάζος
Οργανωτικός Γραμματέας: Ευθύμιος Γάτος
Έφορος Εκδόσεων και Βιβλιοθήκης: Άρης Σουφλής
Μέλος: Άρης Αλιάγας
Το 15μελές Κεντρικό Συμβούλιο συμπληρώνεται από τα πέντε μόνιμα μέλη, τα οποία είναι οι εκάστοτε Πρόεδροι των Ομοσπονδιών-μελών της ΠΑΝ.ΣΥ.:
Δημήτρης Αρσένης (Ο.ΣΥ.ΒΑ.)
Αγγελική Μπερερή (Ο.ΣΥ.Ε.Μ.)
Θεόδωρος Παπαδόπουλος (Ο.ΣΥ.Ν.)
Δημήτρης Στεργίου (Ο.Π.ΣΥ.Ξ.)
Παναγιώτης Χριστόπουλος (Ο.ΣΥ.Τ.)
Το νέο Κεντρικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει τις προσεχείς ημέρες προκειμένου να καθορίσει το πρόγραμμα δράσης και τις πρωτοβουλίες της Συνομοσπονδίας για την περίοδο 2026-2027.
Το Εποπτικό συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα την ίδια ημέρα ως εξής:
Προέδρος: Επαμεινώνδας Κάππας
Αντιπρόεδρος : Δημήτρης Κούκουνας
Γ. Γραμματέας: Σαμπαζιώτη Νίκη
Μέλη: Μαρία Δημάκη – Αλεξάνδρα Μαπαρμπαρούση
Με αίσθημα ευθύνης, ενότητας και δημιουργικής διάθεσης, το νέο Κεντρικό Συμβούλιο αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, συνεχίζοντας την προσπάθεια για την ενίσχυση της συνεργασίας των συλλόγων-μελών, τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και την ισχυρότερη παρουσία των Αιτωλοακαρνάνων στην Ελλάδα.
Για το Κεντρικό Συμβούλιο της ΠΑΝ.ΣΥ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΥ







