Όταν πριν από περίπου δύο μήνες ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μίλτος Χρυσομάλλης, που εκλέγεται στη Μεσσηνία, ζήτησε την κατάργηση του νόμου για το γάμο των ομοφυλοφίλων, η είδηση «έπαιξε» παντού και συνοδεύονταν βεβαίως από μία σειρά εκτιμήσεων πως τάχα ο Μεσσήνιος βουλευτής, θα είναι ο πρώτος που θα φύγει από τη Νέα Δημοκρατία σε περίπτωση που προχωρήσει στην ίδρυση κόμματος ο επίσης Μεσσήνιος Αντώνης Σαμάρας. Τότε οι εκτιμήσεις αυτές γίνονταν για να απαξιώσουν την άποψη (που δεν είναι όμως άποψη μόνο του Χρυσομάλλη) πως η ψήφιση του συγκεκριμένου νόμου ήταν ένα κομβικό σημείο για την αποχή από τις κάλπες των ευρωεκλογών ενός μέρους της παραδοσιακής βάσης της Νέας Δημοκρατίας.
Προχθές που πρότεινε το ίδιο ακριβώς ο γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της ΝΔ Βασίλης Φεύγας, η είδηση πέρασε στα ψιλά του αθηναϊκού τύπου. Ωστόσο από τη στιγμή που ο Μίλτος Χρυσομάλλης ήταν ένας από αυτούς που καταψήφισαν το συγκεκριμένο νόμο, δεν αποτελεί δα και τεράστια είδηση να προτείνει κάτι τέτοιο. Η είδηση προκύπτει περισσότερο από το γεγονός ότι η πρόταση αυτή πλέον γίνεται από έναν άνθρωπο του πυρήνα του κομματικού μηχανισμού της. Ο Βασίλης Φεύγας είναι ένας τέτοιος γιατί τις προάλλες στο Αγρίνιο που συνεδρίασε η Πολιτική Ακαδημία της Νέας Δημοκρατίας ήταν ένας από αυτούς που μαζί με το γραμματέα του κόμματος και το γραμματέα οργανωτικού έκαναν φροντιστήριο… στα κομματικά στελέχη. Όμως η παρέμβαση Φεύγα και οι διορθώσεις που προτείνει δημόσια στον Κ. Μητσοτάκη για την ακρίβεια «θάφτηκε» από τα κεντρικά και «ενσωματωμένα» μέσα ενημέρωσης.







