Μήπως συμφωνεί με τη φράση «φιλανθρωπικό γκαλά στον ΟΠΕΚΕΠΕ»;
Ψήφισμα υποστήριξης των αγροτών ενάντια στις διώξεις που υφίστανται για τα μπλόκα του περασμένου χειμώνα έφερε προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Τίμος Παπανικολάου.
Το ψήφισμα καταψηφίστηκε από τη Δημοτική Αρχή, που διαφώνησε με κάποιες διατυπώσεις – εκφράσεις του ψηφίσματος. Η φράση του ψηφίσματος που έγινε επίδικο ήταν η εξής: «Την ώρα που αποκαλύφθηκε το μεγάλο φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ και που προκλητικά απαλλάσσονται κυβερνητικά στελέχη από την όποια ευθύνη, την ίδια κλιμακώνεται η καταστολή απέναντι στους αγωνιζόμενους αγρότες».
Ο Δήμαρχος Γ. Παπαναστασίου ανέφερε ότι διαφωνεί με ορισμένες διατυπώσεις, επειδή όπως είπε υπάρχουν δικονομικά θέματα. Ο πρόεδρος του Συμβουλίου Κ. Ζώης εξήγησε ότι στο ψήφισμα της Λαϊκής Συσπείρωσης τίθενται ζητήματα που είναι ακόμη υπό δικαστική διερεύνηση. «Όσον αφορά το «φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ» και το «απαλλάσσονται κυβερνητικά στελέχη», αυτό είναι σε επίπεδο διερεύνησης και δεν υπάρχουν ακόμη αμετάκλητες αποφάσεις» είπε χαρακτηριστικά ο Κ. Ζώης.
Πράγματι η φράση «προκλητικά απαλλάσσονται κυβερνητικά στελέχη» είναι μια αιχμή για τη Δικαιοσύνη και δικαίως μπορεί να προβληματίζεται κάποιος για το αν πρέπει να είναι διατύπωση του ψηφίσματος του δημοτικού συμβουλίου. Αλλά αν η Δημοτική Αρχή Αγρινίου διαφωνεί με τη φράση «φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ», εδώ σηκώνει κανείς ψηλά τα χέρια… Γιατί, αν δεν υπήρχε «φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ», η κυβέρνηση δεν θα αποφάσιζε την κατάργησή του και τη μετάβασή του στην ΑΑΔΕ. Και η ίδια η κυβέρνηση παραδέχεται πλέον ότι υπήρξε «φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ», απλώς ισχυρίζεται ότι αυτό ήταν διαχρονικό και είχε να κάνει με ένα στρεβλό σύστημα που έδινε τη δυνατότητα σε επιτήδειους να δηλώνουν ό,τι θέλουν να παίρνουν επιδοτήσεις που δεν δικαιούνται.
Όμως η Δημοτική Αρχή Αγρινίου φαίνεται ότι έχει κάνει τη δική της διερεύνηση και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει φαγοπότι και σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ… Από τη στιγμή που ο Δήμαρχος προαλείφεται για υποψήφιος βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος είναι κατανοητή μια στάση “υπεράσπισης” της Κυβέρνησης από τη Δημοτική Αρχή. Αυτό όμως που έγινε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν κάτι πολύ περισσότερο… Κάτι που αγγίζει και τα όρια του παραλογισμού. Γιατί, αν δεν έγινε φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ, όπως λέει η Δημοτική Αρχή, ίσως να έγινε φιλανθρωπικό γκαλά…. Ποιος ξέρει…
ΥΓ: Το να διαφωνεί κάποιος με τη φράση «φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ» και την ίδια ώρα έξω από το δημοτικό συμβούλιο οι αγρότες να διαμαρτύρονται με τα τρακτέρ τους στην πλατεία, ήταν μια εξόχως σουρεαλιστική εικόνα…







