Aπό το χώρο στο ισόγειο πλησίον της εισόδου στα εξωτερικά ιατρεία το εμβολιαστικό κέντρο του Νοσοκομείου Αγρινίου μεταφέρεται σε άλλο ειδικό χώρο με αυτόνομη είσοδο.
Όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση του Νοσοκομείου από αύριο 03/02/2021 οι εμβολιασμοί στο Νοσοκομείο Αγρινίου θα πραγματοποιούνται σε ειδικό χώρο με αυτόνομη είσοδο που βρίσκεται στη δυτική πλευρά του Νοσοκομείου (Δίπλα από την είσοδο του ΕΚΑΒ).
Σκοπός προφανώς είναι να αποφεύγεται ο συνωστισμός καθώς εκτιμάται ότι προσεχώς θα είναι ακόμη μεγαλύτερη η προσέλευση πολιτών για εμβολιασμό.







