Νοσοκομείο Αγρινίου : Η terra incognita των Υπουργών Υγείας

Λευκάδα, Πρέβεζα, Άρτα, Γιάννενα. Τα Νοσοκομεία των πόλεων αυτών επισκέφθηκε το προηγούμενο διήμερο η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα.

Για να ταξιδέψει σε αυτά τα μέρη η Μίνα Γκάγκα πέρασε και από την Αιτωλοακαρνανία. Πέρασε, αλλά δεν σταμάτησε. Κατά πάγια πρακτική της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας διαχρονικά και ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Για κάποιον απροσδιόριστο λόγο Υπουργός Υγείας δεν «πατάει» στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Με εξαίρεση ίσως μια αμιγώς προεκλογική επίσκεψη και φυσικά άνευ ουσίας, προ επταετίας περίπου, το Νοσοκομείο Αγρινίου παραμένει «ανέγγιχτο» από τους Υπουργούς Υγείας. Ούτε δηλαδή ο πολύς Πολάκης μπόρεσε να το επισκεφθεί!

Μήπως υπάρχει κάτι μεταφυσικό… με το Νοσοκομείο Αγρινίου;