Αγρίνιο vs Mεσολόγγι : Οι αφίσες των εμπόρων “μιλάνε”

Τη ώρα που στο Αγρίνιο ξιφουλκούν οι παράγοντες του Εμπορικού Συλλόγου για το θέμα του θερινού πενθημέρου και την αφίσα που κυκλοφόρησε το προεδρείο της Γενικής Συνέλευσης, κυκλοφόρησε και ο Εμπορικός Σύλλογος του Μεσολογγίου τη δική του αφίσα για το θερινό ωράριο.

Στο Μεσολόγγι βέβαια το κλείσιμο των καταστημάτων τα Σάββατα του καλοκαιριού δεν αποτέλεσαν ποτέ «θέμα», όπως στο Αγρίνιο…. Η πρόταση του Συλλόγου είναι τα καταστήματα να είναι ανοιχτά μέχρι τις 14:15 και δίπλα η υπενθύμισε ότι το κλείσιμο του καταστήματος είναι προαιρετικό. Όμως αν παρατηρήσει καλά κανείς τις δύο αφίσες θα καταλάβει πολλά περισσότερα…

Γιατί στην αφίσα του Εμπορικού Συλλόγου στο Μεσολόγγι, ξεχωρίζει το visitmes.gr, η διαδικτυακή πύλη που έχει δημιουργήσει το γραφείο τουριστικής ανάπτυξης του Εμπορικού Συλλόγου στο Μεσολόγγι. Ο Σύλλογος του Μεσολογγίου έχει δημιουργήσει ακόμη και Γραφείο Προβολής και Προώθησης Τοπικών Προϊόντων. Ίσως αυτές οι πρωτοβουλίες του να μην έχουν τα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα, αλλά δείχνουν τη διαφορά ποιότητας, που υπάρχει σε σχέση με το Σύλλογο του Αγρινίου.

Δυστυχώς ο εμπορικός σύλλογος της «πόλης – αγοράς» σε κανένα σημείο της διαδρομής του δεν έχει δείξει πως προτάσσει την εξωστρέφεια. Από εσωστρέφεια έχουμε περίσσευμα.