Με αφορμή της επέτειο του δημοψηφίσματος του 2015, αυτές τις ημέρες ειπώθηκαν και έγιναν πολλά και διάφορα, τα οποία σχετίζονται με το rebranding του Αλέξη Τσίπρα. Σε σημείο μάλιστα που είδαμε να διαρρέει μέρος των πρακτικών του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών την επομένη του δημοψηφίσματος.
Το rebranding, ως γνωστόν, στα περήφανα Τζουμέρκα, από τα οποία κατάγεται ο Τσίπρας είναι ο ανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας. Είναι δηλαδή όρος επιχειρηματικός, που εν προκειμένω το δανείζεται η πολιτική. Δεν πρόκειται όμως για υψηλή πολιτική… Γιατί, ο Τσίπρας αν ήθελε να κάνει rebranding στον εαυτό του, θα άλλαζε τις εν πολλοίς λάθος απόψεις του σε πολλά θέματα. Αυτός όμως θέλει να κάνει rebranding στην ιστορία, αλλάζοντας τη μνήμη μας.
Γιατί, η ουσία της ιστορίας του 2015 είναι ότι ο Τσίπρας και η παρέα του το 2015 απειλούσαν (εάν ήταν μπλόφα ή όχι, μικρή σημασία έχει) ότι θα φύγουν από το ευρώ και Ένωση, την ώρα που ο Σόιμπλε προετοίμαζε το σχέδιο να μας πετάξει έξω από το 2012… Και όταν πήρανε τηλέφωνο τον Πούτιν και του ζητούσανε άμεσα 5 δισεκατομμύρια, ο «αδελφός» Πούτιν πήρε τηλέφωνο τον Ολάντ -όχι τη Μέρκελ γιατί ήξερε ότι οι Γερμανοί ήθελαν να μας πετάξουν έξω- και τους «κάρφωσε»…