Ανοιχτά θα παραμείνουν τα καταστήματα στο Αγρίνιο, όλα τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου, όπως ενημέρωσε ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου (ΣΕΕΔΑ).
Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου υπενθυμίζει και ενημερώνει τους καταναλωτές για το ωράριο λειτουργίας των Εμπορικών καταστημάτων στην Πόλη του Αγρινίου από 01/07/2026 και υπενθυμίζει πως τα καταστήματα θα παραμείνουν ΑΝΟΙΧΤΑ όλα τα Σάββατα του ΙΟΥΛΙΟΥ και του ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.







