Η Αδελφότης «Αγία Φιλοθέη» πραγματοποιεί Χριστουγεννιάτικη γιορτή το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012, ώρα 7 μ.μ. στο Παπαστράτειο Μέγαρο της Γ.Ε.Α.
Πρόγραμμα γιορτής: «Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη».
1ο μέρος: Εισήγηση από την Αλεξάνδρα Δεληγιαννίδου, εκπαιδευτικό. Στιχηρό ιδιόμελο των Χριστουγέννων, από το μαθητή της Α Γυμνασίου Αθανάσιο Μπλέτσα. «Και της ειρήνης Αυτού ουκ έστιν όριον»: Διαβάζουν οι φοιτήτριες Θεανώ Μπαλαντίνα και Ελένη Δημοπούλου. Χριστός γεννιέται, παραδοσιακά κάλαντα Α. Ρωμυλίας, τραγουδούν οι αδελφές Τσουκάρα Κατερίνα (νήπιο) και Σπυριδούλα (Ε Δημοτικού). Στο λαούτο ο μαθητής Γ Γυμνασίου Ευάγγελος Τσουκάρας. Έλα ξανά! απαγγέλλει η μαθήτρια Γ Γυμνασίου Κων/να Αγγελοπούλου.
2ο μέρος: «Έλα στη φάτνη μας, Χριστέ να γεννηθείς», προβολή video με χριστουγεννιάτικους βυζαντινούς ύμνους, τραγούδια και παραδοσιακά κάλαντα. Επεξεργασία video Μαρία Μαμασούλα.
3ο μέρος: Χριστουγεννιάτικα και Πρωτοχρονιάτικα τραγούδια και κάλαντα. Συμμετέχει η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Αγρινίου. Διευθύνει ο μαέστρος Βασίλης Κονήδας.







