Το πρόγραμμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την τουριστική προβολή

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διαθέτει πολλά ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε τουριστική ανάπτυξη και αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά ταυτόχρονα χαρακτηρίζεται και από ελλείψεις και αδυναμίες
σε υποδομές, ανάπτυξη και αξιοποίηση των υφιστάμενων φυσικών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών της ευρύτερης περιοχής.

rafting στον εύηνοΤο «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας» ύψους 570.000 ευρώ περίπου που ήδη υλοοποιείται έχει ως αντικείμενο τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ως διακριτός τουριστικός προορισμός με ταυτόχρονη αύξηση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής και της ποιότητας των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Η προσέγγιση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος συνδυάζει τόσο τα παραδοσιακά μέσα προώθησης όσο και τις Νέες Τεχνολογίες που συμπράττουν για την επίτευξη αύξησης της αναγνωσιμότητας και της ελκυστικότητας της περιοχής ενδιαφέροντος, με παράλληλη ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της με τρόπο σύγχρονο, καινοτόμο και στοχευόμενο σε συγκεκριμένες αγορές. Το νμήνυμα που θα εκφράζει το τουριστικό προϊόν της περιοχής παρέμβασης θα χαρακτηρίζεται από συνέχεια και θα προβάλλεται μέσω ενός συνδυασμού εργαλείων δημοσιότητας που θα αφορά τόσο το τουριστικό κοινό όσο και τους επαγγελματίες του τουρισμού που είναι και οι πάροχοι των σχετικών υπηρεσιών. Η προτεινόμενη πράξη επιμερίζεται σε 5 Υποέργα. Ο επιμερισμός βασίζεται σε μια πολυθεματική προσέγγιση που στοχεύει στην ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της ευρύτερης ανάγκης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που προσδιορίζεται από τη γενικότερη αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών και την ενίσχυση της θετικής εικόνας.

Ενδεικτικά στις δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνονται : Τουριστικός Οδηγός, θεματικά έντυπα εναλλακτικού τουρισμού, Αναδιπλούμενος χάρτης, Press kit (folder, notepad, στυλό), συμμετοχή σε εκθέσεις στη Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιταλία, Αγγλία, Ελλάδα, Σουηδία και αντίστοιχη επίσκεψη επαγγελματιών απο τις χώρες αυτές στην Ελλάδα, Παραγωγή ενός Video 10 λεπτών και ενός σύντομου 30 δευτερόλεπτων και τέλος διαφημιστική προβολή σε sites του εσωτερικού και του εξωτερικού.