Η Λέσχη ανάγνωσης παρουσιάζει το βιβλίο της βρετανίδας Ντόρις Λέσινγκ (βραρείο Νόμπελ 2007) “Το πέμπτο παιδί”. Η υπόθεση διαδραματίζεται στα προάστια του Λονδίνου τις δεκαετίες του ΄60 ,του ΄70 και του ΄80 και αναφέρεται στην ιστορία ενός ευτυχισμένου ζευγαριού, της Χάριετ και του Ντέιβιντ , που ο κόσμος τους καταρρέει μετά τη γέννηση του διαφορετικού , απόκοσμου και απροσάρμοστου πέμπτου παιδιού τους. Το βιβλίο παρουσιάζουν οι κυρίες Ντίνα Σιδέρη και Γεωργία Καψάλα στο εντευκτήριο του τρένου ,την Τετάρτη 29-1-2014 στις 7 μ.μ.






![Ομιλία Τραπεζιώτη με επίθεση σε Πιστιόλα [video]](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2023/09/trapeziotis-1-100x70.jpg)