Την Τετάρτη 1η Ιουλίου θα λάβουν χώρα οι δημαιρεσίες στο Δήμο Αγρινίου. Όπως έγινε γνωστό στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου από το Δήμαρχο Γιώργο Παπαναστασίου ο νέος Κώδικας για την Αυτοδιοίκηση φέρνει κάποιες αλλαγές στη διαδικασία των δημαιρεσίων.
Γι’ αυτό, όπως ανέφερε ο Γ. Παπαναστασίου, η πρόσκληση θα βγει τη Δευτέρα μαζί με τη δημοσίευση στο ΦΕΚ του νέου Κώδικα που ψηφίστηκε σήμερα από τη Βουλή και προβλέπει τη δυνατότητα να γίνονται οι δημαιρεσίες από 1 έως 7 Ιουλίου. Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί ότι με το νέο Κώδικα αλλάζει ο τρόπος ψηφοφορίας και πλέον θα γίνεται με ανάταση χειρός και όχι με κάλπη, ενώ την πρόσκληση για τις δημαιρεσίες δεν θα την υπογράφει ο πρώτος δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας, αλλά ο απερχόμενος πρόεδρος του εκάστοτε δημοτικού συμβουλίου.







