«Τροχιοδεικτικά» Βαρεμένου: “Το Άκτιο – Αμβρακία ήταν παρατημένο από την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ”

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων σχετικά με τον οδικό άξονα Ακτίου – Αμβρακίας και τις ερωτήσεις που κατέθεσαν στη Βουλή βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος υπενθύμισε τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετώπιζε το έργο μέχρι το 2014, αν και θα έπρεπε, σύμφωνα με την αρχική σύμβαση, να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί στην κυκλοφορία από το 2013. «Καλό είναι να μην λησμονούμε τι έχει συμβεί στο παρελθόν. Ήταν ένα έργο παρατημένο από την κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ», τόνισε χαρακτηριστικά.
Άκτιο-Αμβρακία«Ήδη από το 2012», είπε, «πίεζα τον τότε αναπληρωτή υπουργό Σταύρο Καλογιάννη για την ολοκλήρωση του έργου, γιατί ο ανάδοχος μετέφερε τα ποσά που εισέπραττε για το έργο Ακτίου – Αμβρακίας στην εργολαβία που είχε αναλάβει στη Θεσσαλονίκη για ένα τμήμα του υπό κατασκευήν Μετρό. Είχε κυριολεκτικά παρατήσει το έργο, αλλά όταν έφθανε στο σημείο να κηρυχθεί έκπτωτος, κινητοποιούσε ένα – δύο μηχανήματα, προσποιούνταν ότι οι εργασίες συνεχίζονται, απέφευγε την έκπτωση και αυτό επαναλαμβανόταν πολλές φορές».
«Το 2014», συνέχισε, «ο τότε υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτησή μου, κατέθεσε στη Βουλή χρονοδιάγραμμα για την αποπεράτωση του έργου. Θέλετε να σας πω πού κατέληξε αυτό το χρονοδιάγραμμα; Στον κάλαθο των αχρήστων!». Και ο Γιώργος Βαρεμένος κατέληξε αναφερόμενος στις προσπάθειες που συνεχίζονται για να ολοκληρωθεί, επιτέλους, το έργο:
«Έχω επανειλημμένα συζητήσει το θέμα με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος έχει δεσμευθεί για την εξασφάλιση των πόρων για τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του έργου. Πρόκειται, συγκεκριμένα, για ένα υπερτίμημα 12,5 εκατομμυρίων ευρώ. Το υπουργείο είναι διατεθειμένο να δώσει το επιπλέον αυτό ποσόν, προϋποτίθεται όμως σχετική έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία αυτή τη στιγμή εκκρεμεί».