Οργανόγραμμα σα να μην υπάρχει μνημόνιο

Νέο «Εσωτερικό Κανονισμό Υπηρεσιών» σα να λέμε νέο οργανόγραμμα έχει η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Αγρινίου εδώ και λίγο καιρό. Μάλιστα το οργανόγραμμα αυτό στο δημοτικό συμβούλιο Αγρινίου το υπερψήφισαν οι τρεις μεγαλύτερες παρατάξεις. Σε αυτό λοιπόν προβλέπονται περί τις 45 θέσεις υπολογίζοντας και τους δασκάλους των καλλιτεχνικών τμημάτων. Προστέθηκαν στο παλιό οργανόγραμμα θέση Διευθυντή της επιχείρησης, θέση καλλιτεχνικού διευθυντή της πινακοθήκης και του εικαστικού εργαστηρίου, θέση νομικού και θέση για το γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων. Και βέβαια υπάρχουν κι άλλες αλλαγές όπως π.χ η λειτουργία του τμήματος της φιλαρμονικής με δικό της διοικητικό υπάλληλο.

Όπως καταλαβαίνετε ευτυχώς που έχουμε ακόμη μνημόνιο και θα αργήσουν να γίνουν οι σχετικές προσλήψεις. Τη δημιουργία θέσης καλλιτεχνικού διευθυντή για την πινακοθήκη άντε να την καταλάβουμε. Για ποιό λόγο όμως η ΚΕΔΑ θα πρέπει να έχει δικό της γραφείο τύπου ξεχωριστό από το γραφείο τύπου του δήμου Αγρινίου; Τι σόι επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις χρειάζονται τα χορευτικά τμήματα του δήμου ή τα παιδιά που πηγαίνουν στο καλλιτεχνικό εργαστήρι; Έχει δράσεις η ΚΕΔΑ που να απαιτούν και δικαιολογούν να πληρώνουμε ειδικό γραφείο τύπου; Ούτε είχε, ούτε έχει! Για ποιο λόγο το τμήμα της φιλαρμονικής θα πρέπει να έχει δικό του διοικητικό υπάλληλο και γιατί δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν οι ανάγκες από την κεντρική υπηρεσία της ΚΕΔΑ;

Θέση νομικού, ακούγεται ενδιαφέρον! Αρκεί να μιλάμε για μια σωστή νομική υπηρεσία και όχι μια μεσοβέζικη κατάσταση, όπως του δήμου Αγρινίου, γιατί στη δίκη των αιρετών που κατηγορούνται για απιστία σε βάρος του δήμου βλέπουμε ασυνήθη πράγματα….