Το χαμαλίκι… για το Πλατυγιάλι είναι δύσκολο και έτσι προέκυψε η διπλή οδική σύνδεση της Λευκάδας

Ιδαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα όσα είπε για το λιμάνι του Πλατυγιαλιού ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος στον χαιρετισμό που απηύθυνε προς το διεθνές συνέδριο «Συμμαχία για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα».

“Ως προς το Πλατυγιάλι, έχω πει και στον παριστάμενο αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκη ότι μπορεί να αποτελέσει ένα υπερτοπικό project, ένα ευρύτερης σημασίας αναπτυξιακό σχέδιο. Επικοινώνησα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alpha Bank -κάποιος πρέπει να κάνει κι αυτό το χαμαλίκι…-, ενημερώθηκα ότι υπήρξαν υποψήφιοι επενδυτές, αλλά παραμένει ωστόσο το πρόβλημα της μη ολοκλήρωσης της οδικής σύνδεσης. Ο αρμόδιος υπουργός μου είπε ότι είναι θέμα περιφερειακό, ο περιφερειάρχης μου επιβεβαίωσε ότι αυτό ισχύει αλλά ότι η μελέτη πρέπει να ετοιμαστεί από το υπουργείο και, κατόπιν τούτου, ο υπουργός με ενημέρωσε ότι μπορεί να εξετασθεί το θέμα εκπόνησης της μελέτης. Πιστεύω ότι με καλή συνεργασία μεταξύ της κεντρικής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, το θέμα μπορεί και πρέπει να επιλυθεί” ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Βαρεμένος.

Από την πλευρά μας όμως εμείς θα πρέπει να θυμηθούμε ότι τις σχετικές μελέτες για τη σύνδεση του Πλατυγιαλιού με την Ιόνια Οδό τις έχει αναλάβει το Υπουργείο Υποδομών. Ωστόσο φαίνεται ότι το συγκεκριμένο έργο έμεινε σε δεύτερη μοίρα, αφού προκρίθηκε (βλέπε Fraport) η διπλή οδική σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο και τη Βόνιτσα, έργο που έσπευσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος να το χρηματοδοτήσει από ΕΣΠΑ Δυτικής Ελλάδας “ελαφρώνοντας” το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών… Επίσης θα πρέπει να θυμηθούμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ φέρεται έτοιμος να δώσει το “χρίσμα” στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019, ενώ ο δήμαρχος Αγρινίου Γ. Παπαναστασίου ήταν ο μόνος που στηλίτευσε την επιλογή του Περιφερειάρχη να πάρει στο ΕΣΠΑ Δυτικής Ελλάδος το έργο της διπλής οδικής σύνδεσης της Λευκάδας.